.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار در گوشی از ورزش مازندران!

سایت شمال ورزشی نوشت:در جریان پیگیری‌های خبری به شنیده ها و زمزمه هایی هایی برمی‌خوریم که تصمیم گرفتیم که روزهای شنبه هر هفته کاربران خود را مهمان این اخبارنماییم .

**شنیده شده اختلاف دبیر یکی از هیات های ورزشی استان با پرسنل اداره کل ورزش و رییس ادارات شهرستان به حدی شده که کارشناس مربوطه این هیات ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان طی نامه ای خواستار برکناری وی شده است.
**شنیده شده بزودی رییس اداره ورزش و جوانان یکی از شهرستان های بزرگ استان از پست خود برکنار خواهد شد.این در حالیست که وی با تحت فشار قرار دادن روسای هیات های ورزشی زیر مجموعه خود طومار حمایتی به نفع خویش و با امضاء مسئولین ذیربط جمع آوری کرده بود.
**شنیده شده ثمربخش رییس هیات کشتی مازندران به تازگی عمل جراحی قلب کرده که امیدواریم هر چه سریعتر سلامتی خود را بازیابد.
**شنیده شده فیض اله نفجم رییس سابق هیات تکواندو مازندران پس از اتفاقات بوجود آمده در خصوص انتخابات هیات قرار است با هماهنگی فدراسیون تکواندو راهی یکی از کشورهای اروپایی شده و سرمربیگری تیم ملی آن کشور را عهده دار شود.
**شنیده شده رییس یکی از ادارات ورزش و جوانان استان با مسئولین مختلف و هیات های مطرح آن شهرستان دارای اختلاف شدیدی بوده و  نمایندگان مجلس آن شهرستان نیز از عملکرد وی رضایت ندارند.
**تداوم حضور ورزشکاران استان مازندران در تیم های ورزشی استان های دیگر در انتخابی تیم ملی همچنان مشاهده می شود در همین زمینه شنیده قرار است 70 درصد ترکیب تیم رزمی یکی از استان ها از ورزشکاران مازندران تشکیل شود.البته یادآوری این نکته نیز خالی از لطف نیست که ترکیب تیم مازندران بر اساس سلیقه شخصی برخی از افراد ذی نفوذ آن هیات بسته شده که همین امر سبب فرار ورزشکاران از استان و حضور در تیم  استان های دیگر را فراهم آورده است.
**شنیده شده شدت اختلاف پیشکسوتان و مربیان در یکی از هیات ورزشی با مسئولین آن هیات به حدی رسیده که عملا" فعالیت این هیات ورزشی را تحت الشعاع قرار داده است.
**شنیده شده عقب افتادن انتخابات مجامع هیات های ورزشی در استان همچنان تداوم داشته و علیرغم تعویق چندین باره انتخابات چند هیات ورزشی در استان هنوز اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصمیم درستی در خصوص حل و رفع آن برنداشته است.

**شنیده شده عدم حضور یکی از روسای ادارات ورزش و جوانان در محل کار خود که به دلیل مشکل جسمی و بعد مسافت محل خدمت و محل سکونت می باشد مورد انتقاد شدید شهروندان و ورزشکاران آن شهر واقع شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1391
بهتر است در هرهفته از شنیده های یکی از ادارات کل چاپ گردد
نا شناس 28 بهمن 1391
ازبهزیستی بااین همه خبربیخبرین!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.